Gradina Ideala

Buna seara, fete frumoase!
Astazi a fost o zi perfecta. M-am simtit foarte bine in compania unor fete minunate dar o sa aflati Duminica mai multe despre asta.

Pana atunci insa, zic sa va mai povestesc cate ceva despre cum o sa procedez pentru a aranja aleea din curtea casei noastre. Ma gandisem initial la un simplu asfalt, insa mult mai mult mi-ar placea sa utilizez pavele. Arata mai bine, sunt mai colorate si cred ca sunt si mai simplu de amplasat.

Intotdeauna mi-au placut pavelele si am stiut ca vreau sa am o alee in astfel de culori, cu un model simpatic, care sa inveseleasca oarecum curtea. Nu e o curte prea mare. Ba e chiar micuta, as putea spune, asa ca trebuie gandita cu mult gust ca sa arate in felul in care imi imaginez eu.

Si pavelele sunt acolo in visul meu asa ca trebuie cumva sa le scoate in realitate si sa le amplasam de la poarta si pana la usa casei.

Stiu ca exista foarte multe modele de pavele dar cele mai importante dintre ele pot fi gasite pe site-ul PavConsult.ro, asa ca daca si voi aveti aceleasi planuri ca si mine, le puteti achizitiona de aici.


Mai am nevoie de ceva gazon, de niste pitici de gradina si de un leagan din lemn, dar pe astea deja le cunoasteti din postarile mele anterioare.

Nu stiu cat timp va trece pana cand ma voi putea bucura de gradina perfecta, insa oricat de mult timp ar dura, eu stiu sa fiu rabdatoare si sunt foarte optimista ca ideile mele se vor concretiza intr-o zi.

Si daca si voi aveti anumite idei si anumite vise, nu trebuie sa renuntati la ele ci trebuie doar sa munciti in continuare si sa fiti mereu optimisti, pentru ca e imposibil ca daca iti doresti ceva foarte mult si muncesti pentru a ajunge acolo, sa nu reusesti. Chiar daca timpul va fi mai lung sau mai scurt. Important e sa nu cedezi.



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING