Review: Elizabeth Arden - Green Tea

Buna dimineata, fete frumoase!
Astazi avem o postare parfumata, atat de parfumata incat mi-as dori ca aroma sa ajunga pana dincolo de ecranul calculatorului, sa o puteti simti si voi asa cum eu o adulmec in fiecare minut in care o port.

Pe la sfarsitul anului trecut, eram in cautarea unui parfum mai diferit. Aveam suficiente arome dulci, asa ca voiam ceva revigorant si am mers la Sephora pentru a adulmeca unele parfumuri. Am descoperit acolo apa parfumata Elizabeth Arden Green Tea si m-am indragostit de la prima pulverizare.
A fost exact puful de care aveam nevoie in viata mea. Asa ca atunci cand am ajuns acasa, am cautat-o la Aoro pentru ca stiam ca voi gasi acelasi produs, dar la un pret mai mic. Si nu m-am inselat.
De la ambalaj, sticla si pana la aroma, aceasta apa parfumata, dupa cum se intituleaza, m-a cucerit pe loc.
Am ales varianta de 100 de ml din doua motive. Era la promotie atunci cand am plasat eu comanda si al doilea motiv ar fi faptul ca nu ma mai satur de ea. Asa ca mi-am dorit cea mai mare cantitate disponibila.

Imi place mult cutiuta cu acea frunza decupata, prin care se putea observa frunza de pe sticla. Aspectul acesteia iti poate oferi un indiciu clar despre aroma ce zace in interior. Eu de cand am zarit sticluta am stiut ca e vorba despre o aroma foarte energizanta.

Si ca de obicei, am cautat pe Fragrantica informatii despre notele pe care le contine si am descoperit urmatoarele:
Note de varf: Rubarba, Menta, Coaja de portocala, Bergamota si Lamaie.
Note de mijloc: Garoafa rosie, Mosc, Iasomie, Muschi, Chihlimbar alb si Fenicul
Note de baza: Chimen, Chihlimbar, Mosc, Ceai verde, Iasomie, Cuisoare, Muschi si Seminte de Telina.
 Dintre toate notele, cel mai puternic pe pielea mea se simt cele de Ceai verde si cele de Lamaie. Deci va puteti imagina cat de fresh poate fi acest parfum.
Persistenta nu este insa cea mai buna, dat fiind ca nu este apa de parfum ci apa parfumata. Pe piele eu simt ca rezista cam 5 ore, dar pe haine persista chiar si cateva zile. Oricum mie imi face mare placere sa reaplic produsul pe parcursul zilei, pentru a-i reimprospata intensitatea.

Mi se pare o aroma ideala pentru orice anotimp, dar mai ales pentru vara, cand nu putem suporta parfumurile grele, mult prea dulci. Eu pe tot parcursul anului prefer un parfum mai proaspat, mai usor, pe care sa il simt doar ca pe o adiere, care sa nu imi oboseasca simturile.

De cand l-am primit l-am folosit zilnic si nu stiu cand voi depasi perioada Green Tea in care am patruns. :D
Desi apa de parfum 5th Avenue tot de la Elizabeth Arden, este un parfum mult mai cunoscut, pe mine m-a fermecat inzecit mai mult varianta Green Tea. De foarte multe ori mi se intampla sa ma las cucerita de variantele mai putin cunoscute ale produselor renumite.

Voi ati folosit vreun pafum de la Elizabeth Arden? Care e parfumul vostru preferat?






Comentarii

  1. l-am avut si eu, are un miros fain..dureaza destul de mult si are un pret bun

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. intr-adevar raportul calitate-pret este foarte bun. ma bucur ca si tie iti place. :D
      pupici!

      Ștergere
  2. daca ar tine putin mai mult, ar fi perfecta :)).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pentru pretul pe care il are persista chiar foarte mult. :D stiu ca tie iti place sa plutesti in parfum insa cred ca ti-ar placea si asta. :D
      pupici!

      Ștergere
  3. Cuisoare si telina, well ar fi prima oara cand aud de astfel de arome. :D :)
    xoxo

    RăspundețiȘtergere
  4. Stii ca e vreme buna de cand ma gandesc: oare cum o fi parfumul asta?! E ceva ce ma atrage la el!
    Cum sunt iubitoare a parfumurilor dulci, florale, ma intreb daca mi s-ar potrivi! Imi place sa fie revigorant parfumul, dar nu fresh!

    Sa-l porti cu drag, scumpa Dienusa! :)
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu cred ca ti-ar fi pe plac. e o aroma acrisoara, nu neaparat fresh ca de ocean. :D
      nu prea ma pricep sa descriu exaact aroma dar eu o iubesc rau de tot. :D

      iti multumesc mult, draga mea
      pupici!

      Ștergere
  5. Este și unul dintre parfumurile mele preferate <3.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur tare mult sa aflu asta. :) ma simt mai bine sa stiu ca nu sunt singura. :D
      pupici!

      Ștergere
  6. Nu l-am incercat, dar vad ca il lauda lumea. Il voi cauta si eu sa ii simt aroma.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. neaparat sa il testezi. sigur o sa ramai impresionata. :D
      pupici!

      Ștergere
  7. interesanta combinatie de arome, dar are si unele care mie imi plac.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. chiar e o combinatie interesanta dar efectul final e superb. :)
      pupici!

      Ștergere
  8. Mie mi se pare un parfum perfect pentru vremea insorita, si pe aoro l-am luat de pe aoro cu 55 lei. Pe mine aroma lui ma face sa ma simt fresh toata ziua.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING