Tractari Auto

Hello, hello, fete frumoase!

De cand avem carnet, trebuie sa ne procuram si numere de telefon utile, pentru ca niciodata nu stim cand vom avea nevoie de acestea. Bine ca mai exista telefoanele cu internet si in caz de maxima urgenta reusim totusi sa cautam pe Google cateva informatii si numere de telefon.

Dar ce te faci daca telefonul nu e atat de performant? Mai bine sa ai acolo toate datele de care ai nevoie si sa poti suna imediat la serviciul necesar.

Nu mai stiu daca v-am mai povestit dar eram cu niste prieteni la Constanta. Mergeam la Carrefour si chiar la intrare, la sensul giratoriu era un nene caruia i se stricase masina. Initial nu am stiut exact ce a patit si am trecut pe langa fara sa acordam prea multa importanta. Nu am stat in Carrefour prea mult dar cand am iesit, l-am zarit din nou pe omuletul nostru care se invartea pe langa masina si nu stia ce sa faca. Am tras frumos pe dreapta si am mers sa il intrebam daca are nevoie de ajutor. Ne-a spus ca ar avea nevoie de tractare dar ca nu are nici un numar de contact.

Si norocul lui a fost ca am avut noi un numar de telefon de la AloTractari si am reusit sa remediem situatia. Am ramas langa omulet pana cand cei de la firma de tractari a ajuns. Totul s-a intamplat foarte repede. M-as fi asteptat sa dureze ceva mai mult dar echipa de tractare a fost extrem de prompta si asta m-a bucurat foarte mult. Oricum masina lui cedase chiar in sensul giratoriu si incurca destul de mult circulatia si cei de la tractari au reusit sa impiedice o aglomerare.

Bine ca am fost prin preajma si am reusit sa dam o mana de ajutor. Asta se intampla cand nu esti pregatit. Eu am mereu la indemana numere de care stiu ca pot avea nevoie vreodata. E mai bine sa le ai si sa nu le folosesti niciodata decat sa ai nevoie urgenta de un numar de telefon si sa nu stii de unde sa il iei.


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING