Vis de poveste

Era anul trecut pe vremea asta.

Ne intorceam din excursia pe care am primit-o cadou de nunta de la ai nostri nasi. Fusese o luna de miere minunata si nu mi-as fi dorit sa se mai termine. In Barcelona a fost minunat, dar totul a fost la superlativ din simplu motiv ca ne-am dorit foarte mult sa ajungem acolo.
Era orasul pe care voiam sa il vizitam si sa mergem acolo chiar in luna de miere a insemnat mult pentru noi.

Am aterizat dimineata, la ora 9 si ne doream sa ajungem cat mai repede acasa. Dar pentru ca nu voiam sa asteptam prea mult si nici nu doream sa le spunem alor nostri ca am sosit cu o zi mai devreme decat le spusesem, am inchiriat o masina chiar din Bucuresti, de la firma Airport Rent a Car. Am fost foarte bucurosi cand am gasit si un asistent care sa ne ajute sa alegem o masina care sa se potriveasca nevoilor noastre si anume consum mic si model compact.
sursa
Am optat pentru o masina Ford pentru ca intotdeauna mi-am dorit sa conduc un astfel de model. Asistentul ne-a prezentat toate optiunile care indeplineau cerintele noastre si noi am facut alegerea cea mai buna. Totul a decurs minunat si intr-un timp mult mai scurt decat am fi crezut, am reusit sa plecam spre Constanta in masina pe care am inchiriat-o.

Masina a mers mult mai bine decat ne asteptam si in cel mai scurt timp am ajuns acasa, acolo unde e intotdeauna cel mai bine, oricat de frumoase ar fi locurile pe care am avut ocazia sa le vizitam. Chiar si dupa o vacanta minunata, o vacanta ce am dori sa nu se termine, atunci cand ajungem acasa simtim de fapt cat de mult ne-a lipsit totul.

Surpriza a fost de pomina si toti cei dragi ne-au intampinat cu bratele deschise.

Mi-a fost dor, foarte dor de toti si m-am bucurat ca am reusit sa ajungem atat de repede dar mai mult m-am bucurat ca am reusit sa ii surprindem. Stiam ca daca ii anuntam ca venim se vor pregati si vor incerca sa ne faca sa ne simtim ca niste musafiri iar noi nu ne-am dorit asta. Preferam lucrurile inedite si asa am procedat si de aceasta data.

Pacat insa ca totul a fost un vis din care m-am trezit brusc noaptea trecuta. Dar nu e nici o problema. Stiu ca totul va deveni realitate mai devreme sau mai tarziu.


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING