Cartea saptamanii: Al 7-lea Cer

Buna dimineata, fete frumoase!

Nu va era dor de o carte buna? Mie deja imi lipsea. Asa ca astazi vreau sa vorbim putin despre al 7-lea volum din seria Fetelor de la Crime. Nu-mi vine sa cred ca am ajuns deja atat de departe, tinand cont ca am mai citit si alte carti intre timp, carti despre care v-am povestit aproape saptamanal.

Mai am inca o carte si dau gata toate volumele aparute in Romania. Sper sa se traduca si urmatoarele pentru ca din ce am vazut eu, sunt mult mai multe si chiar ar fi pacat sa nu ne putem bucura si noi de ele. :)

Am ales aceeasi librarie online care ma bucura de fiecare data cu transportul gratuit dar si cu volume de carti cu preturi reduse. Intotdeauna mi-a placut mai mult sa cumpar carti online pentru ca frecvent am parte si de reduceri, ceea ce nu prea mai gasim prin librariile fizice.

Colaborarea cu Maxine Paetro continua si asta se vede pentru ca din nou avem parte de o actiune complexa, care se desfasoara pe mai multe planuri.

Avem de rezolvat mai multe cazuri in aceeasi carte, si asta ma face s simt ca ma aflu in fata unui episod din Minti Criminale. :)

Au loc o serie de incendii in case de oameni instariti, de varsta a treia. Legaturile dintre aceste incendii sunt multe si Lindsay Boxer, incearca sa descopere o legatura intre victime si criminali.
La fiecare casa incendiata, Lindsay gaseste cate o carte pe care sta inscriptionata o fraza in latina. Cartile nu sunt nici ele alese la intamplare ci au legatura oarecum cu viata victimelor sau cu cea a criminalilor.

Toate victimele au copii adolescenti si se parte ca acesta e modul prin care sunt pacaliti de catre faptasi, aflati si ei la varsta adolescentei.

Pe un alt plan, ne aflam in fata disparitiei fiului fostului guvernator. Acesta avea probleme cardiace si putea muri in orice moment, insa nimeni nu stie ce s-a intamplat cu el. Pana cand apare un martor care povesteste ca l-a vazut intrand in casa unei prostituate.
La un prim interviu, aceasta povesteste ca victima a decedat in bratele ei chiar din pricina problemei cardiace si mai apoi ea impreuna cu iubitul ei l-au ciopartit si i-au aruncat corpul la cateva orase departare.
Dar isi retrage rapid declaratia si astfel incepe un proces intre stat, reprezentat de Yuki, una din membrele fetelor de la Crime si Junie Moon, prostituata acuzata de uciderea fiului fostului guvernator. Ce s-a intamplat de fapt cu baiatul, veti afla doar citind aceasta carte. :D

Toate cartile lui James Patterson mi-au placut foarte mult, in speta cele scrise alaturi de Maxine Paetro, pentru ca au avut actiuni mai complexe si nu au oferit totul chiar atat de usor.
Acest autor are un stil fantastic de a scrie. Desi cartea are un anumit grad de complexitate, transpune totul intr-o maniera usor de citit. Si cartile lui sunt exact pe stilul meu. :)

Inca o carte care m-a tinut cu sufletul la gura pana la final. Abia astept sa citesc si al 8-lea volum si sa vi-l povestesc. :D

Daca va doriti aceasta carte, o gasiti in aceasta librarie online, la pretul de 15,6 lei.
Si pentru ca e joi, avem si alte recenzii pe care le veti gasi la Alina si la Gabi.


Comentarii

  1. eu sunt la al patrulea volum, dar din pacate pe-al treilea nu l-am gasit online. Am vazut ca Jill a murit, dar imi lipsesc detaliile si sunt frustrata :(.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. uf.. imi pare rau ca nu l-ai gasit. poate incerci in engleza sa il citesti.. :(

      Ștergere
  2. inca n-am citit-o, sau mai bine zis inca nu am gasit timp pentru citit!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. poate acum, ca a venit vara, vei gasi ceva mai mult timp pentru citit. :)
      puup!

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING