Review: Apa de toaleta Salvatore Ferragamo - Incanto Charms

Buna dimineata, fete frumoase!

Stiu ca in ultima vreme v-am tot laudat parfumuri dar ce pot face daca la fiecare comanda descopar cate o noua aroma care ma cucereste?
Va spun sincer ca nu exagerez deloc atunci cand laud parfumurile despre care scriu. Nu imi place sa ridic in slavi produse care nu imi plac si nu voi face asta niciodata.


Am auzit prima data de parfumurile Salvatore Ferragamo atunci cand Alina mi-a povestit despre ele. Am fost tentata inca de atunci sa testez unul dar nu am avut curajul sa iau ceva la risc. Am inceput timid, cu alte arome pe care le incercasem in prealabil in parfumerie dar iata ca a venit si momentul sa plasez o noua comanda. Am cautat informatii pe Fragrantica, asa cum fac de fiecare data inainte de a achizitiona o noua apa de toaleta sau de parfum si am aflat ca Incanto Charms de la Salvatore Ferragamo seamana cu Secret Charm de la Victoria's Secret, spray-ul meu de corp favorit. Mi-a fost mai mult decat suficient sa citesc asta, ca a doua zi am si plasat comanda si nu am regretat nici macar o secunda.
Apa de toaleta Salvatore Ferragamo Incanto Charms chiar seamana fantastic de mult cu aroma mai sus amintita. Eu eram indragostita pur si simplu de acel spray de corp despre care v-am povestit mai multe si intr-un review, asa ca imi doream nespus un parfum care sa aiba aceeasi prospetime. Si iata ca l-am gasit.

Este vorba despre o aroma florala, care se imbina perfect cu notele fructate, dar deloc dulci, grele. Este mai degraba un parfum suav, care te imbratiseaza exact atat cat ai nevoie. Mi se pare un parfum potrivit pentru orice anotimp pentru ca are doza ideala de prospetime, acea doza pe care o caut necontenit la orice parfum port.
Ca si note, in compozitia acestei ape de toaleta gasim:
Note de varf:
-caprifoi
-fructul pasiunii
Note de mijloc:
-trandafir
-iasomie
Note de baza:
-lemn
-mosc

Un amestec ideal intre notele florale, cele fructate si mai ales cele lemnoase care ofera stabilitate si persistenta acestui parfum.

Tinand cond ca vorbim totusi despre o apa de toaleta, nu trebuie sa avem mari asteptari de la persistenta dar iata ca ma uimeste din nou. Daca pe piele persista undeva la 5-6 ore, pe haine pot simti aroma si dupa mai multe zile.

Imi place sa reaplic acest parfum pe durata zilei pentru a simti aroma mult mai intens de fiecare data. Si pentru ca pretul este si el unul foarte acceptabil, nu este o problema aplicarea mai frecventa. Momentan varianta de 50 de ml pe care eu o am, se gaseste la pretul de 73 de lei. Dar foarte des produsele au reduceri, asa cum am prins si eu cand am platit doar 59 de lei pentru acest produs.

Asadar, daca sunteti in cautarea unui parfum puternic, care sa se simta pe o raza de 5 metri in jurul vostru, acesta nu e pentru voi. Insa daca preferati ca si mine parfumurile suave, care sa va mangaie simturile in orice moment al zilei, atunci poate ar trebui macar sa testati Incanto Charms si poate veti deveni si voi indragostite de el pentru ca eu nu mai am remediu. :D

Imi e tare greu sa rulez parfumurile pentru ca utimele 4 pe care le-am cumparat au fost toate perfecte si imi e tare greu sa ma decid in fiecare zi ce aroma sa port. :)

Noroc cu esarfele care mai pastreaza aromele si astfel decid sa port acelasi parfum pentru a nu amesteca notele. :D

Voi ati incercat pana acum vreun parfum de la Salvatore Ferragamo? Care e favoritul vostru?


Comentarii

  1. nu am incercat personal, insa i-am luat finutei mele Signorina de la Salvatore Ferragamo si esste foarte incantata de el
    http://albastruintens.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  2. iar eu ? :))

    stii ca si pe lista mea e parfumelul asta, sper sa-l iau pana la vara desi am pus ochii momentan pe-un lolita lempicka :)).

    RăspundețiȘtergere
  3. am vreo patru variante Incanto si le iubesc pe fiecare <3
    sa il folosesti cu placere!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sper sa mai adaug si eu cateva la colectie. :D
      multumesc frumos!
      pupici

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING