Despre investitii in arta, cu Octavian Patrascu Forex

Buna seara, fete frumoase!

Cum v-a fost ziua? La Constanta incepe sa se imbunatateasca vreme si parca imi reintru si eu in forma. Intotdeauna m-a deprimat vremea mohorata si am apreciat un soare, fie el chiar si cu dinti.

Am fost la sala in seara asta, asa ca acum ma simt mai plina de energie. am din plin, chiar sa va dau si voua. :D

Venind spre casa cu doua prietene foarte bune, ne gadeam ce mdalitati de investitii ar exista in tara nostra. Prima varianta au fost imobilele. Apoi ne-amgandit la aur si alte metale pretioase, dar nici prin cap nu ne-a trecut arta. Desi arta e una dintre cele mai sigur forme de investitii. Niciodata arta nu isi va pierde valoare ci din contra, va fi mai scumpa pe masura ce timpul trece.

Cand am ajuns acasa, am cautat mai multe informatii si am gasit cateva articole cu Octavian Constantin Patrascu, articole ce m-au facut sa inteleg mai multe despre arta in sine dar si despre modalitatea de a face investitii inteligente ina cest domeniu.

Regula de aur pe care Patrascu Constantin Octavian ne-o impartaseste este ca in investitiile in arta, trebuie sa cumperi arta, dar arta care conteaza.

Investitiile in arta au inceput sa se dezvolta in anii '70, odata cu vanzarea primei opere de arta cu peste un milion de lire. Si s-a dezvoltat intr-o asemenea maniera, ca in anii '90 chiar si bancile acceptau garantii in opere de arta.
Si a continuat sa se dezvolte pentru ca astazi sa reprezinte poate una dintre cele mai sigure forme de investitii.

Octavian Patrascu este une vonomist de la care avem ce invata. Daca vreti sa aflati mai multe despre el, puteti citi si pe blogul Valentinei Bucur dar si aici despre Octavian Patrascu Forex.

Daca vreti sa aveti un viitor venit din investitii, ar trebui sa luati exemplul lui Patrascu Octavian, pentru ca el asa a reusit. Ba mai mult, Patrascu Octavian este dornic sa ne impartaseasca si noua din ideile lui.

Nu ne ramane decat sa le implementam in dorintele noastre si astfel vom avea doar de castigat. Nu m-am gandit pana acum la arta ca la o forma de investitie dar cu declaratiile lui Octavian Patrascu am ajuns sa iau in considerare si aceasta posibilitate.



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING