Review: Nivea Care, crema cu efect WOW

Buna dimineata, fete frumoase!

Stiu ca in ultima perioada am fost mai absenta si ca tot promit sa revin cu forte proaspete. Un lucru e insa cert. O data cu venirea vremii frumoase sper sa mai reusesc sa aduc si cateva articole OOTD, carora le-am cam dus dorul in iarna.

Dar iata ca m-am mobilizat astazi, in ultima zi a acestei saptamani, sa va vorbesc despre efectele pe care le are asupra mea noua crema de la Nivea, atat de mediatizata si atat de cautata.

Am primit in urma cu vreo doua saptamani pachetelul de testare de la Buzzaar care continea pe langa crema in sine, multe mostre pe care le-am impartit printre prietene si rude, o perie pentru par si o gentuta de cosmetice:

Am avut mari asteptari de la aceasta crema Nivea, din multe motive. :) Era foarte mediatizata si chiar ma asteptam la un efect WOW, nu mai incercasem de multa vreme un produs Nivea (daca exlud serul cu perle pe care l-am descoperit tot recent prin campania Buzzaar), chiar aveam nevoie de o noua crema pentru fata cu efecte notabile.

Asa ca atunci cand am primit kitul pentru testare, am trecut direct la treaba.
Eu am ales sa folosesc aceasta crema doar seara, pentru ca nu are SPF. Si o folosesc doar pentru ten, desi se anunta a fi si un bun hidratant pentru corp. Cantitatea de 50 de ml nu ma lasa sa o folosesc in ambele moduri pentru ca vreau sa ma bucur de ea pentru mai mult timp. :)

Am fost putin tematoare la inceput pentru ca tenul mai gras nu suporta cremele intens hidratante si cu toate ca citisem multe despre aceasta crema, ma asteptam totusi la o senzatie grasa dupa aplicare.

Dar am fost mai mult decat uimita sa constat ca intr-adevar patrunde foarte rapid in piele, lasand in urma un ten catifelat, hidratat si fin, fara urma de pelicula uleioasa, fara luciu inestetic.
Desi am un ten mai problematic, aceasta crema se descurca destul de bine si ma bucur ca am avut ocazia sa o incerc. Si tenul meu e fericit.

Pentru mine este o crema de noapte foarte buna, care isi face treaba exemplar si care imi lasa tenul radiind de fericire hidratare.

Mirosul subtil clasic pe care il au produsele Nivea mi-a oferit o noua doza de bucurie. Imi era doar de aceasta aroma si m-am simtit foarte bine sa o descopar la aceasta crema.

Am impartit mostrele si cu prietenele mele, pe care le-am facut tare bucuroase. Una dintre ele chiar era in cautarea unei creme noi pentru ten, asa ca mostrele de Nivea au picat la fix.
Nu stiu ce efect are crema aceasta la alte persoane, insa eu ma declar multumita. Ma bucur ca am gasit o crema pe care sa o introduc in rutina mea de seara. Nu prea ma impac bine cu acele creme special destinate pentru aceasta perioada din zi, motiv pentru care nici nu prea le cumpar, asa ca acum am gasit exact ceea ce cautam.

Voi ati incercat noua crema Nivea? Aveti de gand sa o incercati? :)


Comentarii

  1. Este de departe cea mai bună cremă hidratantă! O recomand și eu cu tot dragul! De când am descoperit-o, nu îmi lipsește din casă...! Am tenul uscat, este una dintre puținele creme care îmi oferă hidratarea și confortul necesare! Ca fapt divers, am folosit-o și când eram însărcinată și NU AM NICI MĂCAR O VERGETURĂ pe burtică! Unde nu am folosit-o, am! O recomand tuturor și sper să nu dispară vreodată acest produs! Sunt dependentă de eficiența sa!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING