Cartea saptamanii: Iubire

Buna dimineata, fete frumoase!

Desi sunt in sesiune si imi e tare greu sa tin pasul cu toate cartile pe care imi doresc sa le citesc si despre care imi doresc sa va povestesc, iata-ma astazi, scriind despre ultima carte citita.
Ieri am avut de trecut un examen foarte greu si pentru ca reusita a fost chiar peste asteptarile mele, consider asta un bun motiv de a-mi petrece cateva momente alaturi de voi. :)

Ultima carte pe care am citit-o a fost Iubire, inca o carte de la Editura Epica, de data aceasta scrisa de Katie Cotugno.
Mi-a placut ideea principala, aceea de a te indragosti de doua ori, de aceeasi persoana, dar poate nu e vorba despre asta ci doar despre o iubire pastrata in suflet timp de o lunga perioada de timp.

Stiam ca imi va placea aceasta carte inca de cand i-am citit descrierea pe site-ul Libris, libraria mea de suflet.
Asa ca la prima comanda, am si adaugat-o in cos si cand am primit-o, nu am ezitat sa o citesc.

Chiar daca imi plac foarte mult romanele scrise din doua perspective si ma obisnuisem cu ele de cand cu pasiunea mea pentru Editura Epica, nu ma asteptam ca aceasta carte sa fie mai greoaie decat celelalte de acest gen.

Este vorba despre doua perspective, dar intr-un mod diferit de ceea ce citisem pana atunci. Actiunea din trecut, de la prima iubire, sare in prezent, la reintalnirea protagonistilor. Astfel avem parte de un capitol Inainte si un capitol Dupa si tot asa.

Este destul de greu sa tii pasul cu actiunea si sa o intelegi asa cum ar trebui. Consider ca cel mai bine e sa citesti aceasta carte atunci cand nu ai absolut nimic altceva de facut, pentru a o putea savura exact asa cum merita. E o carte ce ofera foarte multe, dar trebuie sa ai timpul necesar pentru a o putea intelege. Pentru ca altfel nu vei avea decat parte de o carte incurcata si iti va fi greu sa urmaresti actiunea.

E minunat modul in care autoarea a gandit aceasta carte. Mie, personal, imi place intercalarea de capitole pentru ca exista o oarecare corespondenta intre diferite momente si poti analiza personajele prin prisma actiunilor lor trecute si a celor din prezent si iti poti da seama cum au evoluat in acesti ani.

Reena, o tanara eleva de liceu, a fost toata viata indragostita de Sawyer. Parintii lor au o afacere impreuna, asa ca au petrecut foarte mult timp unul in compania celuilalt. Dar Sawyer nu o priveste pe Reena asa cum ea il priveste pe el. Ba chiar exista o perioada in care acesta este cuplat cu cea mai buna prietena a Reenei.
Dar povestea lor evolueaza frumos si din prietenie se naste intotdeauna o dragoste frumoasa. Sau o iubire zbuciumata cu un final nu foarte fericit.

In prezent, Reena are pe altcineva. O are pe fiica ei, Hannah, cea mai importanta persoana din viata sa. Dar iata ca Sawyer se reintoarce in oras si ii da peste cap viata. Sawyer isi doreste sa isi petreaca timp alaturi de fiica lui, dar si alaturi de Reena care in prezent are un alt iubit.

Dar oare sentimntele pentru prima iubire se uita atat de usor?

Este interesant de urmarit evolutia celor doua personaje si de a observa schimbarile ce s-au petrecut in modul lor de a gandi.

Asadar, daca va doriti o carte frumoasa, pe care sa o cititi dintr-o rasuflare, atunci va recomand Iubire, de Katie Cotugno, o carte pe care o gasiti in aceasta librarie online, la pretul de 32.42 lei in acest moment.


Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING