OOTD: Flowers and Lace

Buna dimineata, fete frumoase!
Mi-a fost foaaaarte dor de o postare de acest gen. In perioada rece am postat foarte putin si apoi am avut sesiunea care m-a oprit de la fotografii.

Dar pentru ca acum e vara, e frumos si timpul incepe sa fie de partea mea, iata ca vor reveni treptat si postarile cu tinute. :D

Chiar daca inca nu am apucat sa va aratat noutatile in materie de hainute, consider ca e cazul sa ne apucam sa le integram in diverse tinute. :D

In vacanta despre care va povesteam saptamana trecuta, am facut cateva cumparaturi, printre care si o pereche de pantaloni inflorati dintr-un material fluid, asemanator cu matasea. Nu am mai avut pana acum nici o pereche de pantaloni inflorati dar cand i-am probat pe acestia, nu am mai putut sa ii las acolo. Am primit si acordul din partea iubitului meu, asa ca era mai mult decat sigur ca trebuia sa ii cumpar. :D

A urmat apoi goana dupa partea de sus. Aveam nevoie de un top care sa mearga perfect cu acesti pantaloni. Am colindat magazinele si peste tot gaseam doar topuri prea lungi, care depaseau cu mult marginea patalonilor mei.

Intr-un final intru la New Yorker si dau peste acest maieut dantelat, foarte finut si delicat si perfect pentru pantalonii nou intrati in garderoba mea. :D

Sandalele le aveam de ceva vreme, la fel si gentuta, asa ca tinuta a fost deja pregatita. Cel putin in mintea mea. :D Lipseau doar pozele si mai greu cu convingerea, stiti si voi. :D

L-am prins totusi pe iub intr-o zi mai buna si l-am pacalit sa imi faca si mie cateva poze.
Sper sa va placa:




Am purtat:
Top - New Yorker
Pantaloni - Koton
Sandale - Humanic
Geanta - BFashion
Cercei - Velbi


Comentarii

  1. Arati super draguta mea! Sandalele sunt minunate si cred ca as purta si eu acest outfit! Este lejer si perfect pentru plimbari lenese :)) Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. chiar ca pentru plimbari lenese. :D Asa m-am simtit in acea zi.
      pupici!

      Ștergere
  2. Hihi si eu am pantaloni ca ai tai :D. Intreaga tinuta e superba :*

    RăspundețiȘtergere
  3. te mai vede omul si pe tine :))). de mult n-am mai vb pe indelete si cred ca zilele astea eu tot n-o sa pot intra prea mult :((.

    imi plac la nebunie pantalonii, arata foarte interesant!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. daaa.. cam scumpa la vedere zilele astea dar nici cu tine nu mi-e rusine. :D
      puup!

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING