Cartea saptamanii: Disparitia

Buna dimineata, fete frumoase!

Iata ca in aceasta saptamana nu mai ratez colaborarea. Chiar am cateva recenzii de rezerva si pentru saptamanile ce urmeaza asa ca eu sper sa nu mai sar peste nici o joi. :)

Am revenit curand la o serie pe care am inceput-o in urma cu multa vreme si m-am bucurat sa redescopar personajele. Oricum nu e o serie cu o continuitate a actiunii ci doar se pastreaza personajele principale dar avem de a face cu alte cazuri in fiecare carte.

Va mai aduceti voi aminte de Jane Rizzoli si Maura Isles?

Imi era dor de Rizzoli si Isles si abia asteptam sa termin toate cartile pe care le am pentru a ma apuca si de serialul cu acelasi nume. :)
Deocamdata ma uit la Mentalistul dar Rizzoli si Isles e urmatorul pe lista mea. :)

Revenind la carte, va spun ca avem de a face cu un caz aparte de ce s-a intamplat in cartile anterioare. Rizzoli e gravida in ultima luna. Trebuie sa nasca din clipa in clipa si in momentul in care se afla in spital, o femeie inarmata ia cativa ostatici printre care se va afla Rizzoli.

Femeia inarmata insa este nici mai mult nici mai putin decat cea care fusese gasita la morga in urma cu doar cateva ore, declara moarta de catre o agentie de pompieri.

Insa secretele ce stau in spatele ei si motivul pentru care a luat acei ostatici sunt mult diferite de ceea ce ar putea crede un cititor.

In paralel cu aceasta luare de ostatici, se desfasoara si o actiune care a avut-o in prim plan pe Olena, femeia despre care va spuneam mai sus, dar si pe Mila, buna ei prietena. Ele au fost martore ale unui masacru dar au reusit sa scape cu viata.

Ce s-a intamplat la spital si daca au reusit sa scape Rizzoli si bebelusul ei, veti afla citind aceasta carte scrisa intr-o maniera alerta, care te tine cu sufletul la gura pana la sfarsit.

Imi plac mult cartile din aceasta serie scrisa de Tess Gerritsen. Sunt usor de citit, traduse frumos, cu o actiune potrivita pentru gusturile mele. :)

Daca si voua va plac aceste carti cu politisti, atunci nu trebuie sa ratati cartile cu Rizzoli si Isles. Si daca sunteti amatoare de astfel de filme, va recomand si serialul cu acelasi nume. In curand ma apuc si eu de el si sunt convinsa ca imi va placea mult. :)

Recenziile primelor volume ale seriei le gasiti AICI, AICI, AICI si AICI.

Cartea o puteti gasi in aceasta librarie online, la pretul de 14.99 lei.
Acum va invit si la prietenele mele bloggerite pentru a citi alte recenzii. :)
Gabi
Claudia


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING