Review Lip Balm Flormar

Buna dimineata, fete frumoase!

Astazi vin in casutele voastre cu un review pentru un produs foarte drag mie.  :)

Daca va mai aduceti aminte de pachetelul de la Flormar, stiti ca v-am spus ca acest ruj este favoritul meu si ca la orice ocazie de a iesi, il folosesc. :D


Ambalajul e foarte feminim si e placut sa il port mereu cu mine. Mi se pare elegant prin forma si prin print.
In plus, tot pe ambalaj gasiti si toata gama de nuante, in partea de jos. Eu am primit nuanta Mulberry si sincer nu mi-as fi dorit alta. :)

SPF-ul de 15 este bine venit pentru ca si buzele noastre au nevoie de protectie. Si daca protectia vine de la un produs care ofera culoare, atunci e cu atat mai bine. :)

Desi prima impresie despre culoare poate fi distorsionata, atunci cand este aplicat, acest produs e minunat.
Este vorba despre un balsam colorat, care imi hidrateaza buzele si mi le imbraca intr-o nuanta superba.


Imi place sa il folosesc atat simplu, cat si in combinatie cu alte rujuri pentru a obtine o nuanta noua. :)

Rezistenta este buna, tinand cont ca vorbim despre un balsam. Daca nu mananc, rezista pana la 3, poate 4 ore, nuanta atenuandu-se in timp.

Pretul este de 23 de lei si poate fi cumparat de la standurile Flormar sau direct de pe site.

Ce spuneti? Cum vi se pare acest produs? Voi ce ruj preferat aveti de la Flormar?


Comentarii

  1. ce fain e al tau, am si eu dar cu mar,Intradevar miroase super,dar parca vreau si putina culoare :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi plac produsele flormar, au un raport bun calitate-pret.

    http://strumfette.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si mie imi plac tare mult. am multe produse favorite de la ei. :D
      pupici!

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING