Mic Haul cu Decoratiuni pentru Craciun

Buna dimineata, fete frumoase!

Nu stiu daca v-ati obisnuit si voi dar eu stiu ca atunci cand se apropie Craciunul, iub nu mai pleaca din absolut nici un magazin fara sa cumpere macar un glob. Ca doar din asta nu avem :)))

Asa ca desi avem extraordinar de mule globuri si inca de anul trecut nu mai incapeau in bradul nostru, am strans cateva si acum. Ce-i drept, sunt diferite de ce aveam pana acum :)) Asa se scuza mereu dragul meu.

Si pentru ca in urma cu vreo 3 saptamani a venit la Constanta si cam toate magazinele se pregatisera deja cu tot felul de decoratiuni, a avut de unde alege.

Fiind totusi cumparate in urma cu destul de mult timp, nu imi mai amintesc foarte bine care de unde au fost cumparate dar o sa incerc sa fac niste aproximari si sper sa fie cat de cat corecte. :D

Acestea cred ca au fost luate din Auchan, acolo mergand prima data. Sunt tare frumoase si au aspect de sticla dar sunt totusi din plastic asa ca nu imi e teama sa umblu cu ele. :D


Ramanem tot in Auchan si mai alegem un set de doua globuri de dimensiuni destul de mari si cu o broderie tare interesanta. Imi plac mult globurile diferite si acestea cu siguranta sunt altfel. :)

Ramanem in acelasi magazin si mai adaugam in cos si niste hainute. :))) O caciulita, o manusa, chiar si incaltaminte. :D
Foarte simpatice aceste ornamente, nu?

Aici nu mai sunt sigura de magazin insa tind sa cred ca sunt luate tot din Auchan. :) Desi initial nu m-au incantat, cand le-am vazut din nou chiar mi s-au parut foarte frumoase. :)

Mergem mai departe si ajungem la Pepco. Nu mai intrasem in acest magazin si am ramas foarte placut surprinsa sa descopar ce lucruri minunate au acolo. Abia astept sa ajung iar si sa cumpar cate ceva si pentru bucatarie. Au preturi foarte bune si produse calitative.

Acest glob chiar arata super si imi pare rau acum ca nu am luat mai multe la fel. :D

Tot in Pepco am gasit si acest set de 6 globuri atat de simpatice. Imi plac mult acele paiete roz si mi se pare ca arata ca niste bombe spumante pentru baie. :D

Si pentru ca greu gasesc lumanari parfumate care sa ma multueasca atat ca aroma cat si ca pret, nu o puteam rata pe aceasta care a costat vreo 7 lei doar.
Inca nu am aprins-o dar va anunt daca aroma e intensa asa cum imi place mie. :)

Si ca sa ne mentimem parfumate, am mai mers si la Penny de unde am luat acest difuzor. Este ceva mai scump, in jur de 20 de lei dar merita si deja ne-am propus sa luam mai multe. Aroma e perfecta. Se simte intens dar nu suparator. Camera miroase minunat!

Tot din Penny am mai luat o instalatie cu lumini albastre. Nu mai aveam decat DOUA instalatii si era musai sa mai luam una. :))) Desi initial nu voiam sa mai luam inca una si iub a insistat, acum nu-mi mai pare rau pentru ca e cea mai draguta instalatie pe care o avem. :)

In Carrefour am gasit aceste pasarele adorabile. :D Se prind de crengute ca niste clame si arata atat de bine. Au fost singurele decoratiuni mai speciale pe care le-am gasit acolo si pe care m-am incumetat sa le iau. :D

Nici la librarie nu s-a putut abtine si a mai luat ceva. :D Un om de zapada pe care sa il lipim pe geam. :) E simpatic, nu?

Aici m-am pierdut si nu mai stiu de unde am luat clopoteii. I-am lipit deja pe usa si imi e tare drag sa ii aud de fiecare data.

Si am ajuns si la final. Ultimele decoratiuni au fost cumparate de la un magazin din orasul nostru. Sunt doua panglici colorate. Mai aveam vreo 3 dar s-a gandit ca sunt prea putine si a mai luat doua. :D Nu-i bai! E loc pentru toate.

Si pentru ca ati reusit sa ajungeti la final, va las si un filmulet pentru a vedea cum am impodobit bradutul anul acesta. :) Desi eu imi doresc sa facem un bradut in doua culori, mai aerisit, lui ii place sa foloseasca toate globurile pe care le avem si sa il incarcam la refuz. Asa ca astfel arata bradul nostru. Sper sa va placa!



P.S. Pana s-a incarcat filmuletul a trecut si dimineata. :))) Asa ca mai bine va spun Buna ziua! :)



Comentarii

  1. vai, ce dragute sunt toate!

    chiar ieri am vazut setul ala cu manusa si urmatoarele globuri in penny si in final am plecat fara ele fiindca am munti de globori, dar mereu vreau sa cumpar :)).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si noi avem munti de globuri dar nu conteaza. :))) iub cumpara mereu. :D
      puup!

      Ștergere
  2. Clopoteii sunt tare frumosi! si mie imi plac globurile interesante si pe cat mai ciudate pe atat mai bine. Dar anul asta am doar cateva globuri, toate normale, brad mic... pentru ca m-am mutat si ale mele au ramas departe. Asta e.. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. abia asteptam si noi sa fim la casa noastra si sa fcem un brad mai maricel, mai des. :D
      pupici!

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING