Review: Sampon Uscat Batiste - Medium & Brunette

Buna dimineata, fete frumoase!
Inceeeeerc, incerc si sper sa si reusesc sa ma tin din nou de treaba. Am atatea de povestit si de aratat dar nu stiu cum sa fac sa revin la obiceiurile mele de a scrie zilnic. Promit sa imi organizez mai bine viata si sa reusesc sa ma tin de blog exact asa cum mi-as dori.

De multa vreme voiam sa va povestesc despre produsul de astazi insa au intervenit alte produse ce trebuiau neaparat testate care au luat prim-planul dar cred ca niciodata nu e prea tarziu asa ca astazi vorbim despre samponul uscat Batiste - Medium & Brunette. Este al doilea sampon uscat pe care il incerc dupa cel de la Tigi despre care v-am povestit aici si pot spune ca acesta de la Batiste mi-a placut mult mai mult. Mi se pare ca efectul este mai vizibil. Dar haideti sa o luam cu inceputul si sa povestim mai multe. :D

Acesta este inculpatul care m-a facut sa pacatuiesc zilele trecute plasand o noua comanda care sa includa doar cosmetice Batiste, mai exact doar sampoane uscate. Dar despre comanda respectiva o sa va povestesc la momentul respectiv.

Am ales aceasta varianta pentru a nu risca sa ma albesc toata atunci cand aplic samponul uscat. Insa ulterior am observat ca desi dupa aplicare parul se albeste, daca masam usor scalpul, acesta se scutura incredibil de usor. Asa ca pe viitor nu o sa ma mai feresc de celelalte variante Batiste.

Oricum nu regret nici alegerea facuta de aceasta data pentru ca am descoperit un produs minunat.
Ambalajul este unul obisnuit, frumos colorat, dragut si simpatic. Eu am varianta de 200 de ml pentru ca la Aoro, de unde l-am cumparat eu, nu se gasesc variantele mari, de 400 de ml.

Mirosul este unul placut, dar nu ceva wow. Miroase asemanator cu unele fixative, un pic artificial dar deloc deranjant pentru mine.

Ori de cate ori simt ca parul nu arata tocmai ca scos de la dus, aplic acest produs si se improspateaza imediat. Desi mi-a placut foarte mult si samponul uscat de la Tigi pe care l-am incercat inainte, acum ca l-am descoperit pe acesta, pot declara ca este mai bun.

Cel mai bine l-am putut observa saptamana trecuta cand trebuia sa ies in oras si parul meu era destul de lipsit de viata, usor pleosit si nu arata deloc bine. Am apelat la samponul uscat si in cateva secunde aveam un par exact ca imediat dupa spalare, plin de volum si cu o stralucire sanatoasa. Atunci am stiut ca am nevoie de mai multe sampoane de rezerva asa ca am profitat de ceva promotii si mi-am  mai cumparat cateva. :)

Pana nu demult nu eram o mare utilizatoare a sampoanelor uscate. Eu prefer sa fac baie pe cap si sa stiu ca parul imi este curat. Insa sunt zile in care nu neaparat ca este parul murdar ci doar lipsit de viata si pleostit. Mai ales in aceasta perioada in care mai purtam palarii sau caciuli. Asa ca un sampon uscat ma scapa de probleme.

Il aplic de la o distanta de 30 de cm pentru a minimaliza albirea despre care va povesteam. :D Dupa care masez scalpul exact ca atunci cand te speli cu un sampon obisnuit. Si puf! In cateva secunde parul meu e ca nou.

Pe viitor mi-am propus sa mai incerc si sampoanele uscate de la Kallos despre care am auzit cateva lucruri de la prietena mea. M-a facut curioasa si vreau sa le compar cu acestea de la Batiste desi cu greu cred ca le-ar putea depasi. :D

Voi folositi sampoane uscate? Pe care le preferati?


Comentarii

  1. Am incercat si eu varianta pentru par blond si mi-a placut mult!
    www.descude.com

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa il folosesti cu drag in continuare :)

    Gya

    BLOG: gya-make-up.blogspot.ro
    FB: www.facebook.com/Gyaandmakeup
    INSTA: instagram.com/gyamakeup

    RăspundețiȘtergere
  3. Sampoanele uscate Batiste sunt preferatele mele.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING