Bunatati de la Solaris

Bun dimineata, fete frumoase!
A venit weekend-ul cel mult asteptat. A trecut prima saptamana din ultimul semestru si am deja senzatia ca am stat la Constanta o vesnicie. Mi se pare semestrul cel mai incarcat si cel mai exigent. In loc sa fie cel mai lejer, pentru ca e ultimul, ne-am procopsit cu cel mai plin. Dar trecem noi si peste el. Sanatosi sa fim!


V-am spus pe pagina de facebook ca am primit acasa la parinti un pachet plin cu bunatati de la Solaris. Iata ca in sfarsit am ajuns si eu acasa si am putut sa ma bucur de toate.




Primul produs care mi-a sarit in ochi si pe care mi-l doream enorm, a fost Uleiul de Cocos. Il vazusem in DM si chiar ma hotarasem sa il cumpar si sa il incerc si iata ca cei de la Solaris parca mi-au citit gandurile. :)
Uleiul de cocos poate fi folosit intr-o multitudine de moduri si dupa ce o sa le incerc o sa va povestesc despre fiecare in parte. Cel mai mult ma incanta sa il aplic pe par. O sa realizez o masca si sper sa vad efecte benefice. Uleiul de nuca de cocos poate fi folosit si pentru masaj dar si pentru intretinerea tenului. Are si efect destresant asa ca e tocmai bun pentru mine in aceasta perioada. :D

Daca va tenteaza, sa stiti ca pe site-ul Solaris gasiti o oferta foarte buna pentru acest produs. Pachet compus din Ulei de cocos de 300 ml + Ulei de cocos de 200 ml + cadou Ulei de cocos de 40 ml la doar 55.64 de lei. O afacere super!


Pentru ca m-am hotarat sa introduc semintele in dieta mea, cei de la Solaris mi-au trimis mai multe sortimente pentru a putea observa efectele benefice pe care acestea le au asupra orgnismului.
Semintele de Dovleac au fost bucuria copilariei mele. Imi amintesc cum le putea bunica la uscat intre soba si perete si mereu furam de acolo inainte ca ele sa fie gata. :)
M-am bucurat mult sa le gasesc in pachetelul meu de la Solaris. Cu siguranta le voi savura si ma voi bucura de efectele lor.

Am citi pe site ca semintele de dovleac sunt bogate in triptofan, un aminoacid esential, util in caz de depresie si insomnie. O cura cu seminte de dovleac trateaza afectiunile prostatei, combate insomniile si simptomele cauzate de lipsa de fier. Semintele crude de dovleac sunt un remediu traditional deosebit de eficient pentru viermisori la copii.

Asa ca sunt perfecte atat pentru femei, cat si pentru barbati si copii.

Eu cred ca o sa le mananc ca atare, fara a le combina cu altceva. Reprezinta o gustare minunata si sanatoasa.

 Omega Forte este un amestec ce contine seminte de Floarea Soarelui, seminte de Dovleac, seminte de In si seminte de Susan.
Este un mix plin de vitamine si minerale, de aceea este recomandat in boli carentiale.
Se poate folosi in iaurt sau in salate. Eu vreau sa incerc ambele variante si sa va povestesc despre ele. Astazi am inlocuit semintele de chia de la micul dejun cu o lingurita de Omega Forte. :)

Semintele de In erau pe lista mea de cumparaturi. Am auzit numai lucruri bune despre ele si eram curioasa daca isi fac efectul la fel ca semintele de chia.
Ajuta la reglarea tranzitului intestinal, au rol antiseptic si calmant. Pot fi folosite doar cu un pahar de apa sau pot fi strecurate in iaurt, supe, paine.
Probabil ca nu le voi lua doar cu apa, ci le voi integra in micul dejun. :)


Pentru a avea o alimentatie sanatoasa trebuie sa facem cele mai bune alegeri si la categoria de sare si zahar, asa ca cei de la Solaris mi-au trimis si aceste produse:
Zahar Brut din Trestie Demerara n-am mai incercat pana acum dar sunt foarte curioasa de proprietatile sale.
 Zaharul Demerara este obtinut prin presarea tulpinilor trestiei de zahar, fara a-i altera calitatile naturale. Din sucul obtinut se elimina apa, rezultand astfel cristale cu textura crocanta si miros intens de caramel.
Abia astept sa simt aroma de caramel in ceaiul cu para si caramel pe care l-am cumparat de la Lidl. Vreau sa va povestesc cate ceva despre ceaiurile pe care le-am incercat in ultima perioada si o sa scriu acolo si despre modalitati de indulcire. :)

 Despre Sarea Roz de Himalaya am citit pe o multime de bloguri si eram tare curioasa sa vad cum arata in realitate si cat de diferita este de sarea normala pe care o foloseam.
Am citit pe site ca Sarea de Himalaya are efecte curative, energizante, revigorante si de detoxifiere. De-a lungul timpului, insa, sarea s-a dovedit a fi si un medicament de nadejde in multe afectiuni. Astfel, si-a dovedit utilitatea in cazul persoanelor cu tensiunea mica, in intoxicatii, voluntare sau involuntare, in raceala, dureri reumatice, extrem de chinuitoare in anotimpul rece.

Asadar, o multime de beneficii de la acest produs. Abia astept sa verific toate proprietatile.
Sarea roz de Himalaya este mai putin sarata decat sarea de provenienta marina asa ca inca un plus din partea mea. :)


Si pentru ca mancarea nu are acelasi gust fara condimente, iata ce am mai gasit in pachetul de la Solaris:
Belsug de Legume cu Verdeata este o baza perfecta pentru mancare. Contine legume deshidratate (pastarnac, morcov, telina, patrunjel, ceapa, rosii, ardei, cartofi), condiment (piper), sare roz de himalaya grunjoasa. Nu contin aditivi sau conservanti.
Rar gasim astfel de produse fara aditivi sau conservanti asa ca trebuie sa ne bucuram din plin atunci cand descoperim un produs 100% natural.


Si pentru final am lasat o gustarica sanatoasa si delicioasa:
Covrigeii Sarati de la Solaris contin Faina integrala de grau, ulei de palmier nehidrogenat, sare fara adaos de iod, seminte de mac si drojdie. Nu au nici acestia conservanti sau aditivi asa ca reprezinta o gustare sanatoasa pentru zilele in care ajung mai greu acasica.
O sa am grija sa ii iau la mine pentru ca sunt satiosi si sanatosi.


Voi ati incercat ceva dintre produsele prezentate de mine? Ce produs Solaris e favoritul vostru?





Comentarii

  1. Ce de bunatati! Vreau si euuuu! Sa le consumi cu drag si cu folos!

    RăspundețiȘtergere
  2. Vreau si eu :)) Ador semintele, mai ales cele de dovleac :D Eu folosesc sare de Himalaya de cand sunt aici, in Elvetia. Imi place mult si e putin mai sanatoasa decat sarea normala. Acum totusi le mai combin, ca mi-au adus parintii si sare cand au venit la mine :)) ce sa-i fac.. Doar nu le zic ca nu. Sa le folosesti cu drag. Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur sa aud ca avem preferinte similare :)
      Iti multumesc mult!
      Pupicei!

      Ștergere
  3. La ce facultate esti? :) Si eu iubesc uleiul de cocos Solarie, e treia oara cand il cumpar. :)

    http://the-may-day.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucr sa aud ca iti place foarte mult uleiul de cocos. sunt convinsa ca si pe mine ma va cuceri :)
      La medicina sunt :)
      Pupici!

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING