Cartea Saptamanii: Padurea Fermecata

Buna dimineata, fete frumoase!

Inca n-am reusit sa termin de citit cartea pe care am inceput-o dar imi doream sa va povestesc despre ceva zilele astea si mi-am adus aminte ca inca nu v-am povestit pe blog despre cea de-a doua carte de colorat care mi-a ajuns pe mana, Padurea Fermecata!

Stiti ca am primit-o de la iub de Ziua Indragostitilor si am iubit-o din prima clipa. :D Imi lipseste doar Gradina Secreta din colectia Johannei Basford si trebuie neaparat sa o am si pe aceea. Dar toate la timpul lor. :)

Deocamdata ma bucur de Padurea Fermecata si de Oceanul Disparut, doua carti de colorat absolut superbe.

Din aceasta carte am reusit sa colorez 3 planse si sunt tare mandra de ele. Inca nu ma simt sigura pentru a colora de capul meu o plansa, asa ca de fiecare data caut inspiratie pe Pinterest, pentru ca imi doresc sa iasa totul perfect :)



Parca Padurea Fermecata imi place chiar mai mult decat Oceanul Disparut. Dar probabil asa se va intampla cu fiecare noua achizitie. Atunci cand ai ceva nou parca uiti de cele pe care le aveai inainte. :D

Foile cartilor sunt foarte groase si asta va permite sa colorati atat cu creioane colorate, cat si cu acuarele sau carioci. Eu prefer creioanele colorate pentru ca imi permit sa realizez diverse degrade-uri si umbre. Nu as reusi aceleasi efecte daca as utiliza carioci. :)

Pana acum am avut un set de 12 culori de la Giotto care sunt bune dar nu extraordinare. Nu sunt foarte pigmentate, in rest sunt rezistente si isi fac treaba. Mai am un set de creioane groase, 24 de culori, dar nu mai tin minte de la ce brand sunt. Coloreaza foarte bine. Sunt foarte pigmentate insa se consuma repede si parca finish-ul e un pic poros. :D
Am de gand sa mai cumpar cateva culori si o sa va spun daca gasesc ceva mai bun. :D


Cartea Padurea Fermecata este disponibila in aceasta librarie online la pretul de 34.93 de lei, plus transport gratuit.



Pe voi v-a prins febra cartilor de colorat pentru adulti?
Ce colositi pentru a colora plansele?


Comentarii

  1. Eu le am pe wishlist ca mna.. prea bine arata la tine :)) Colorezi foarte frumos, sa ne mai areti pagini colorate de tine! Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca iti place sa colorezi, nu trebuie sa le ratezi :)
      Ma bucur ca iti plac. Pun mereu pe fb planse colorate :)
      Pupici!

      Ștergere
  2. Vazusem si eu prin Carturesti ceva de genul... dar extraordinar de scumpe si m-am lipsit :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La libris sunt mult mai ieftine si ai si transportul gratuit asa ca daca vrei, go for it :)
      Puuup

      Ștergere
  3. Foarte frumoase plansele tale! Si eu am descoperit recent cartile de colorat pt adulti si am devenit mare fan. Am tot 2 carti ale Johannei Basford. Poti incerca creioane colorate si de la magazinul Pictor (magazinul Tomis parter), se vand si la bucata si poti sa-ti cumperi doar nuantele de care ai nevoie. Spor!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur mult ca iti plac plansele mele. Si ma bucur ca si tu colorezi.
      Am aceste creioane pe lista si cu prima ocazie in care ajung la Tomis, imi iau cateva nuante. Pana atunci incerc sa ma descurc cu ce am :)
      Pupici!

      Ștergere
  4. ce simpatice sunt, le-am rasfoit si eu dar nu le-am luat inca!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca iti plac. Daca esti in cautarea unui mod de relaxare, poti sa alegi una dintre aceste carti :)
      Puup

      Ștergere
  5. toate imi par foarte frumoase, dar eu sunt curioasa cand ai sa le termini, mai ales daca-o iei si pe-a treia :)).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi.am mai luat doua. Cele aparute cu ziarul Libertatea :)
      Puup

      Ștergere
    2. Despre ce carti e vorba? Se mai gasesc?

      Ștergere
    3. Mandale magice a aparut martea trecuta. Doar sa ai noroc sa o mai gasesti ramasa pe la vreun chiosc. eu am gasit.o ieri dar doar intr.un loc. In alta parte nu am vazut.o
      Gradina de vis a aparut astazi si mai mult ca sigur o sa o gasesti.
      Puup

      Ștergere
    4. Am gasit Gradina de vis...dar desenele nu se compara cu cele ale Johannei. Parca nu ma inspira. Cand deschid cartile ei nu incetez sa ma minunez :D

      Ștergere
    5. Da.. Clar nu se compara insa e o varianta mai ieftinuta. Plus ca eu imi doresc tot ce apare ca sa am ce colora. :)
      Puuup!

      Ștergere
  6. Ce bine arata plansele tale!
    Super, super, super! :)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING