Produse Interesante in Brosura Avon C5/2016

Buna dimineata, fete frumoase!
Iata ca a venit si weekend-ul si noi trebuie sa ne relaxam in voie. Incerc sa imi incarc bateriile pentru inca o saptamana de foc. :)

Asa ca de cum m-am trezit am zis sa imi clatesc putin ochii cu o brosura Avon si sa va arat si voua ce mi s-a parut interesant in ea.

O sa incep cu acest tus al carut varf imi place si imi aminteste de o varianta mult mai scumpa. Daca si pigmentatia ar fi una foarte buna, cred ca m-as putea indragosti de acest tus.

Mi-a mai atras atentia si acest set de produse cu iaurt. Contine gel de dus, exfoliant pentru corp si lotune de corp. Chiar daca sunt mai lenesa in ceea ce priveste lotiunea de corp, este totusi un set despre care pot spune ca m-ar tenta in intregime. Ambalajele sunt dragute si de regula produsele Avon Naturals nu m-au dezamagit. Si preturile sunt si ele foarte mici. :)

Nu puteam sa trec peste categoria de accesorii fara sa ochesc macar un produs. Asa ca am ramas setata pe aceasta geanta tare draguta. Imi plac gentile mari in care sa incapa lejer toata casa, asa cum am tendinta sa car dupa mine. :)

Revenim la produsele de ingrijire, de data aceasta pentru ten si va spun ca de cand am descoperit serumul de la Nivea, cel cu perlute, parca o noua lume s-a deschis, lumea serurilor. Astfel ca acum ca acela e pe terminate, sunt in cautarea unui nou produs la fel de bun. Acesta ar putea fi o varianta.

De pe aceasta pagina am pus ochii pe setul de canute cu lingurite. Mi se pare tare dragute si parca ar face diminetile in doi mai frumoase. :)

Nici de la rujuri nu ma dau inapoi, desi am o gramada si nu cred ca voi reusi sa termin din ele. Imi place nuanta din prezentare si mi se pare potrivita pentru mai multe situatii.

Si ultimele produse pe care le-am ochit au fost acestea doua care impreuna costa doar 20 de lei. Mi se pare un chilipir, tinand cont ca doar mascara la pret intreg depaseste acest pret.
Am mai avut aceasta mascara si mi-a placut foarte mult asa ca ar fi o ocazie buna pentru a o recumpara. :)


Voi pe ce ati pus ochii in campania 5 de la Avon?


Comentarii

  1. Interesante produse, inca nu am apucat sa vad brosura asta noua, te pup, weekend frumos <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca si tie ti se par interesante.
      Multumesc frumos!
      Weekend placut si tie!
      Pupici :*

      Ștergere
  2. setul cu iaurt e tare interesant!

    RăspundețiȘtergere
  3. De ceva vreme ma bate gandul sa imi iau un tus nou.Nu m-am hotarat inca sa fie Avon,oriflame sau alta firma...Setul cu iaurt clar il vreau,de cand am vazut brosura m-am indragostit de el :D Rujurile lasting nu mi se par deloc bune,am avut si pe mine m-au dezamagitIntradevar culoarea e chiar misto..insa eu nu ma mai risc :D

    http://deyutza87.blogspot.ro/2016/03/marchs-nails-challenge-flakies.html

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING