Recomandare Serial: Hart of Dixie

Buna dimineata, fete frumoase!
Daca ieri ne-am ocupat de hainute, astazi urmeaza o metoda de relaxare si anume un serial bun, comic dar nu numai, care te poate scoate imediat dintr-o pasa nu foarte buna. :)

Este vorba despre serialul Hart of Dixie, un serial pe care l-as putea incadra in categoria de comedie romantica, dar este si un serial medical, cu putina drama, asa ca mai bine ii spunem doar un serial complex si restul veti descoperi voi.

sursa: cinemagia.ro

Prima data am cunoscut-o pe Rachel Bilson in serialul The O.C. si am indragit-o instant. Asa ca atunci cand am vazut-o intr-un nou serial, in care mai joaca si rolul unei doctorite, a fost imperios necesar sa il urmaresc. Are doar 4 sezoane, este deja terminat asa ca nu a trebuit sa astept un an pentru un nou sezon. :D



Zoe Hart a terminat facultatea de medicina si isi doreste sa devina chirurg cardiovascular precum tatal sau. Se inscrie la un stagiu dar nu este acceptata pe motiv ca nu empatizeaza cu pacientii si ca nu relationeaza prea mult cu acestia. Ii spune ca o va accepta doar daca v-a face un stagiu de medicina interna unde sa invete ca pacientii sunt oameni si nu masini.

Astfel ca se vede nevoita sa accepte oferta batranului medic Harley Wilkes care ii tot oferea de cativa ani un job la un cabinet de medicina de familie dintr-un mic orasel, Bluebell, din Alabama.


Fata nascuta si crescuta in New York, lui Zoe ii este foarte greu sa se adapteze la noile conditii. Dar in scurt timp se va atasa de oras si acesta va deveni parte din viata sa.

Zoe incearca sa se faca placuta de locuitorii orasului dar nu incepe deloc cu dreptul. Dar cu ajutorul prietenilor va reusi sa isi faca viata mai usoara si sa se integreze.

Serialul este foarte interesant. Avem multe povesti de dragoste. Favorita mea a fost bineinteles cea dintre Zoe si Wade Kinsella. Am vazut cum dragostea poate schimba un om. Au avut parte de multe patanii care m-au amuzat teribil dar si de momente in care m-am intristat alaturi de ei.

Traditiile din Bluebell au si ele un farmec aparte si ii dau o nota speciala acestui serial. Pe mine oricum ma fascineaza traditiile asa ca m-au uns la suflet sarbatorile pe care le-au prezentat aici.


Daca va doriti un serial care sa va faca sa radeti cu gura pana la urechi, dar care sa va si faca sa suspinati din dragoste, atunci acesta este serialul potrivit. :)


Si in cazul in care nu v-am convins, va las si trailerul care poate va spune mai multe. :)



Comentarii

  1. Răspunsuri
    1. Ma bucur tare mult sa aud ca si tie ti.a placut.
      Pupicei multi!

      Ștergere
  2. Pare interesant! Cred ca o sa incep sa ma uit la el!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sper sa iti placa la fel de mult. Pe mine m.a cucerit teribil :)
      Pupici!

      Ștergere
  3. Super serialul. Este exact genul meu de serial, te trece prin toate starile. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Ai (mi-ai) mai spus de el si am tot uitat sa il adaug pe lista. Azi daca am timp de seriale promit sa il incep. M-ai facut curioasa si deja nu prea am la ce ma uita. Urasc sa astept sa iasa ba episoade ba temporade noi. :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daa. Si eu urasc sa ma uit la serialele neterminate :)
      Sa imi spui cum ti se pare. Sper sa iti placa la fel de mult.
      Pupici :*

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING