Iepurasul de la Solaris ne ajuta sa Revenim in Forma

Hristos a inviat!

Nu am mai vorbit de inainte de Paste! Sper ca ati petrecut frumos in ultimele zile. Sper ca ati avut parte de liniste, de pace si de voie buna, asa cum s-a intamplat si la mine. Mi-am incarcat bateriile in aceasta vacanta si acum am revenit in forta la facultate si la invatat. :)


Si cand am ajuns la Constanta, am descoperit ca Iepurasul de la Solaris trecuse pe aici in lipsa mea si imi lasase un pachetel foarte consistent cu  multime de bunatati sanatoase care sa ma ajute sa revin la forma de inainte de Sarbatori. 

Recunosc, in vacanta am cam facut excese culinare. Dar daca mancarea si toate prajiturile au fost atat de bune, ce puteam face? :D
Ei bine, acum ca tentatiile s-au terminat, revenim la mancarea mai sanatoasa si iata ca Solaris s-a gandit cel mai bine la noi si ne-a trimis un pachet care sa ne faca viata mai usoara.


Solaris a devenit rapid unul dintre brandurile mele favorite si il asociez mereu cu gustari sanatoase si cu mic-dejun satios si gustos. Produsele lor scot tot ce e mai bun din natura iar prezentarea acestora parca te imbie sa incerci din fiecare. :)



Produsul de care m-am bucurat cel mai tare din tot acest pachetel plin de o multime de bunatati, a fost Macinisul pentru Laptic cu 8 Cereale. L-am vazut la mai multe bloggerite si recunosc ca am poftit la el. Abia astept sa il incerc si eu si sa ma delectez cu gustul sau:


Contine fulgi maruntiti de grau, de secara, fulgi de orz, fulgi de ovaz, fulgi de mei, fulgi de porumb fara zahar, fulgi de orez si fulgi de hrisca. Se prepara cu lapte si eu presimt ca o sa ii adaug si ceva fructe sau poate dulceata. Ma mai gandesc la o varianta si daca iese ceva bun poate va arat si voua. :D


Imi doream de mult sa incerc gustarile de la Solaris si acum ma bucur ca am aceasta ocazie:


Hai la Birou - Mix Gustos mi se pare o gustare completa de luat dupa mine la facultate. Deocamdata nu merg la birou dar consider ca e perfect si pentru facultate. Are 3 compartimente ce contin:
-Saratele crocante cu seminte de susan si in
-Tentatii dulci (stafide, caise, caju, migdale, cirese)
-un amestec delicios din fulgi de porumb fara zahar, fulgi cu tarate de grau si fulgi pentru silueta

In ultima perioada am devenit mare fan al fructelor confiate asa ca ma voi bucura atat de mixul Hai la Birou cat si de Gustarea Dulce Acrisoara.
Aceasta din urma contine merisor confiat, visine confiate, dude deshidratate, physalis deshidratat, capsuni confiate.
Si pe aceasta o sa o iau cu mine la facultate, intr-o zi mai scurta in care am nevoie doar de un pic de energie si de ceva gustos si sanatos. :)


Solaris s-a gandit si la Micul-Dejun si mi-a trimis 3 sortimente de delicii pe care le pot folosi in iaurt sau lapte in fiecare dimineata:


Musli mix fara zahar este o combinatie de Fulgi de porumb fara zahar, stafide, goji, caju, seminte de dovleac si seminte de floarea soarelui. Un mix sanatos, fara adaosuri nenecesare. Abia astept sa descopar si gustul acestui mix interesant. :)

Semintele de Chia sunt deja cunoscute aici pe blog. Le-am dedicat si o postare (AICI) in care va prezentam beneficiile lor dar si modul in care imi place sa le consum. Ma bucur nespus ca am primit un nou pchetel pe care sa il consum in voie.

MaxiFibre este inca o noutate pentru mine. Dar nu in totalitate. Am mai consumat tarate de Psyllium cand aveam probleme cu digestia. De data aceasta insa le gasim combinate cu seminte de chia si seminte decorticate de canepa. Este o gustare plina de grasimi sanatoase si fibre, menite sa mentina sanatatea sistemului vascular, a pielii si a sistemului digestiv.


M-am bucurat sa redescopar in pachetel inca un borcanel de ulei de cocos:


De data aceasta am varianta de 40 de ml, perfecta pentru a lua cu mine acest ulei in vacante sau chiar in geanta, pentru a-mi hidrata buzele sau mainile pe parcursul zilei. :)
Daca vreti sa aflati parerea mea completa despre uleiul de cocos dar si mai multe moduri in care il intrebuintez, gasiti pe blog doua articole dedicate (AICI si AICI).


Si ca sa incheiem postarea in ton cu sarbatoarea ce tocmai s-a incheiat, am mai gasit in pachet si doua produse pe care le pot folosi in bucatarie, unul pentru mancaruri delicioase si altul pentru deserturi perfecte:


Sarea roz de Himalaya imi e buna prietena in bucatarie. Mancarea iese parca mai buna. Acest sortiment de sare e mai putin sarat decat sarea de origine marina si asta ma bucura. Incerc sa nu mai mananc foarte sarat si Solaris imi trimite imediat un ajutor. :)

Pentru ca prajiturile sunt mai gustoase daca au cacao, de acum o sa folosesc un sortiment premium, cu un continut ridicat de unt de cacao si o mireasma deosebita. Are o culoare mai intensa, un gust mai puternic si mai pur in comparatie cu versiunile cu mai putina grasime.

Cand o sa o folosesc, o sa va arat reteta si pe blog. Inca ma gandesc la ce prajitura sa o degust. :D



Si iata ca am ajuns si la final. Voi ce ati primit de la Iepuras? Si Iepurasul vostru are grija de sanatatea de dupa Paste? :D

Comentarii

  1. Tot bunătăți Solaris am primit și eu de la Iepuraș, plus un coșuleț cu un...iepuraș :D.
    Îmi place mult măcinișul lor, e miam-miam. Pudra de cacao e foarte bună cu lapte dar cred că va da savoare și prăjiturilor.
    Să te bucuri de toate bunătățile primite! Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu ma gandeam sa pun cacao in lapte dar ma bucur ca mi.ai dat aceasta idee :)
      Multumesc frumos!
      Pupicei!

      Ștergere
  2. Sa le papi cu placere! Am incercat si eu sarea, semintele de chia si cacaoa. :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc tare mult. Ma bucur sa aud ca si tu ai incercat o parte dintre produse. Sper ca ti.au si placut.
      Pupici!

      Ștergere
  3. Sa te bucuri de ele!
    Eu nu am incercat nimic!

    http://strumfette.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  4. Off, ce ciuda imi faci :))
    Sa te bucuri de toate! Sare de la Himalaya folosesc si eu, cred ca am mai zis. Nu am incercat niciodata Solaris si totusi stiu ca ador produsele lor :))
    Te puuup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multunesc tare mult!
      Pai asta e efectul Solaris :)
      Te fac sa iubesti produsele lor chiar daca nu le.ai incercat 🐦:):)
      Pupicei multi :*

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING