HAUL: Carti (All, Emag, Nemira, Reader's Digest)

Hello, fete frumoase!

In ultima perioada, s-au adunat destul de multe carticele pe care le-am strans la o sedinta foto, pentru a vi le arata si voua. :D

Primele sunt cele pe care le-am primit de la iub de Craciun. Am plasat o comanda pe eMAG ce a cuprins 10 carti pe care mi le doream de multa vreme. Un Cadou mai potrivit decat sa imi dai dezlegare la carti nici ca se putea. :D Cele mai multe sunt de la editura Epica, asa cum probabil va asteptati. :)


Am adaugat iute in cos cartile Nascuta din Fum si Os, Rivali, Cerul e Pretutindeni si Iti voi darui Soarele, pe care le aveam de mult in wishlist. Au avut si preturi foarte bune, asa ca am putut sa bifez mai multe carti.
Am citit Rivali (recenzie AICI) de cum a ajuns pachetul. Urmeaza recenzia cat de curand si pe blog. Iar in prezent citesc Iti Voi Darui Soarele, carte care imi place mult.


Dupa Toata nebunia cu Fluturi, trebuia sa iau si eu cartile. Cred ca am ramas singura din tara care inca nu a citit seria si trebuia cumva sa iau masuri. Inca n-am apucat sa ma uit peste ele, dar o sa va povestesc parerea mea imediat ce le dau gata. :D


Inca o carte pe care nu o puteam rata, este si Harry Potter si Copilul Blestemat. Intreg anul 2016 a fost plin de magie si a stat cumva sub semnul Harry Potter. :D Am citit si aceasta carte deja si o sa urmeze si recenzia pe blog. Deocamdata va spun doar ca mi-a placut mult. :D


Pentru ca am plasat comanda dupa ce citisem cartea Inainte sa te Cunosc, bineinteles ca am pus in cos inca doua carti de Jojo Moyes. Una este continuarea celei despre care v-am spus, Dupa ce te-am Pierdut, iar pe cealalta - Fata pe care ai lasat-o in Urma - astept sa o descopar.


Si daca tot aveam prea putine carti necitite ( :)))) ), am profitat de oferta de la ziar si am achizitionat o revista cu pachetele de carti de la Nemira. Fiecare pachet continea 6 carti scrise de Rodica Ojog-Brasoveanu si costa 30 de lei. Chiar nu le puteam lasa acolo. Am avut noroc sa dau peste ele chiar la primul stand de ziare la care am intrebat, asa ca zis si facut:

Primul pachet contine:
-Nopti Albe pentru Minerva
-Ochii Jupanitei
-Logofatul de Taina
-Cocosatul are Alibi
-Vulturul Dincolo de Cornul Lunii
-O Bomba pentru Revelion

Al doilea pachet contine:
-Telefonul din Bikini
-Letopisetul de Argint
-Intalnire la Elysee
-Minerva se dezlantuie
-Al cincilea As
-Crima prin mica publicitate

Din cate stiu, Rodica Ojog-Brasoveanu scrie carti politiste si de multa vreme voiam sa o citesc. Ma bucur ca am avut astfel ocazia. :D


Vinerea trecuta a sosit si coletul de la Editura All care continea doua carti scrise de Guillaume Musso si anume Central Park si Maine. Imi place mult cum scrie acest autor, i-am citit deja cateva carti si abia astept sa le dau gata si pe acestea. Stati pe faza pentru recenzii!


Ultimele carti ajunse sunt acestea de la Reader's Digest. Nu stiu cum sunteti voi, dar mie imi plac produsele lor si de fiecare data gasesc cate ceva de comandat. :D

Singur sau in Doi la Masa este o carte de bucate ce prezinta retete pentru o persoana sau doua. Mi se pare foarte utila pentru ca atunci cand ai o familie mica, formata doar din doua persoane, e important sa stii cat sa prepari pentru a fi suficient si pentru a nu risca sa ramana mancare nemancata. :)


Setul de carti de colorat contine trei carti:
-Calming Therapy, Adult Colouring Book, Relax & Unwind
-Vintage Ocean Design, Colouring for mindfulness
-Relaxing Therapy, colouring for mindfulness, 120 Designs to relax and free your mind

Le-am rasfoit ieri putin si mi se par foarte interesante. Plus ca au destul de multe planse pentru ca eu sa fiu ocupata destul de mult timp. :D



Cam acestea au fost toate cartile pe care le-am procurat in ultima perioada. Ati citit vreuna dintre ele sau v-ati dori?



Comentarii

  1. Culmea, si eu vreau "Harry Potter si copilul blestemat" si "Me before you" & "Me after I lost you". Nici eu n-am citit seria "Fluturi", habar n-am despre ce e in ea sau cine o scrie.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ooo da ce de carti, spor la citit . Mi-am luat si eu 2 carti de la editura all , dupa e le citesc am pus ochi pe Central Park

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc mult. Central park pare o carte superba, asa ca pune mana pe ea daca ai ocazia :)
      pupici!

      Ștergere
  3. Uuu! Un adevarat rasfat! :)
    Spor la citit!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING